jonna springer

En träningsblogg. Mest om löpträning, men även andra grenar får lite utrymme - likaså även annat diverse som hör min vardag till. Vår dotter föddes i juli så en del blir det om träning efter graviditeten och om träning inför mitt nuvarande mål: Stockholm marathon på tiden 3:15.

Alicante nästa!

Publicerad 2018-02-22 18:38:14 i Allmänt,

Nu är vi på väg! Ska snart boarda planet mot Alicante var vi kommer att punkka genast när vi kommer fram. Imorgon sen bär det av med bil mot Sevilla. Jag är nog laddad, men inte ändå helt hundra ännu på hur det går med mitt löpande. Flunssan sitter nämligen i ännu. Skulle loppet ha varit igår eller idag skulle jag varken ha vetat ut eller in om jag borde löpa eller ej. Har liksom känningar av flunssa i hela kroppen, men ändå inget snor och inte känns det så mycket i halsen heller. Känner liksom att jag sku klara av att springa och komma runt utan större bekymmer, men det är främst hjärtmuskelinflammation eller dylikt jag är rädd för.  Jag tror dock att två dagar där nere i lite varmare klimat kommer att få det åt det bättre hållet.
 
Humöret ska vi i alla fall hålla uppe! Då löser sig nog  resten också. Men säkert nån 
Obligatplorsk sväng via Oak Barrell före take-off :) 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JonnaÖ

Löper, orienterar, skidar, cyklar, simmar och gymmar, bl.a. Till yrket är jag polis. Brukar även sysselsätta mig med skogspromenader, hantverk, piano & sång, och så läser/lyssnar jag på en hel del böcker. Bor på landsbygden i Raseborg, Finland, med min man, vår dotter och två svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela