jonna springer

En träningsblogg. Mest om löpträning, men även andra grenar får lite utrymme - likaså även annat diverse som hör min vardag till. Vår dotter föddes i juli så en del blir det om träning efter graviditeten och om träning inför mitt nuvarande mål: Stockholm marathon på tiden 3:15.

God fortsättning!

Publicerad 2017-12-25 16:03:16 i Allmänt, Löpning,

Julafton kom och gick. En del stök var det före, som sig bör, men jag hade i alla fall en skön julaftonskväll, hemma med mat och klappar och närmaste familjen. Och fick väldigt fina julklappar, en del träningsattiraljer bl. a., och av min fina man fick jag denna nya snygga pulsklocka! En Suunto Spartan!
Den är nu provtestad idag och jag tror att jag blir bara mer nöjd med den bara jag lär mig alla funktioner. Ser fram emot många timmar tillsammans med denna! 
 
 
Skaffade dessutom en julklapp åt mig själv med, och det blir en maratonresa till Spanien i slutet på februari! Anmälde mig till ZürichSevilla Marathon som det heter, så dit ska vi åka med bästaste Henrika Backlund och svettas lite den 25.2. Kommer och bli bra! 
 God fortsättning på julhelgen! Ska själv ÄTA, ta det lugnt med övriga sysslor och fortsätta med träningen. Hela förra veckan var en väldigt lugn vilovecka, så nu hugger vi i igen! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JonnaÖ

Löper, orienterar, skidar, cyklar, simmar och gymmar, bl.a. Till yrket är jag polis. Brukar även sysselsätta mig med skogspromenader, hantverk, piano & sång, och så läser/lyssnar jag på en hel del böcker. Bor på landsbygden i Raseborg, Finland, med min man, vår dotter och två svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela